lauantai 22. syyskuuta 2012

Hekin ovat täällä!

Eli siis New York toiletin katseenvangitsijat matkasivat kotiin suomen eri kolkista.
Kiitos kaunis vielä niiden rahtareille:)
 Toiletin aikaisempaan postaukseen pääset täältä virkistämään muistia, mistä olikaan kyse.
 
 
Espoosta kotiin saapui maailman hienoin peili. Sitä lähdettiin jo viime viikonloppuna noutamaan kotiin Habitare reissun yhteydessä, mutta eihän tuo komistus mahtunut meidän farmariin, tosin kun sitten perus henkilöautoon kylläkin (vimosen päälle perheauto meillä).
Peili matkasikin volkkarin takakontissa kotiovelle asti.
Se on hieno,hieno,hieno.
 

 
Sitten hän joka saapui Kuopiosta, täältä kotikonnuilta kun tämä väri oli loppu.
Ihana äiti ilmoitti vain eräs päivä, että on hommannut minulle Kuopista tulemaan saippuapumpun.
Olin kerran maininnut äidille, että harmi kun Kodin Ykköseltä oli mustat pumput loppu ja niin oli äitee ryhtynyt tuumasta toimeen.
Kiitokset myös veljelle ja veljen kauniimmalle osapuolelle jotka mahdollistivat pienen, mutta kauniin esineen saapumisen meille.
 
Tässä se on BLIG&BLING saippuapumppu
 
Pislan Diana pumppupullo
 
 
Olen aina ollut hulluna yksityiskohtiin ja joskus jokin idea saattaakin lähteä ihan siitä pienimmästä esineestä. Joku saattaa ajatella, että olen hullu kun hommaan saippuapulloja taloon jossa on sokkeli ja ulkoseinät hädin tuskin paikallaan, mutta minä olen sellainen.
Alan kasata kokonaisuutta jo hyvissä ajoin ja jos jotain sopivaa tai "pakko saada" kamaa osuu kohdalle, minä homman sen.
Meidän koti on tehty yksityiskohdista, kodissa pitää olla tarina ja huone ei saa olla yhdellä vilkaisulla nähty. Suosikkejani ovat huoneet josta löytää jotain uutta vielä useammankin "käyntikerran" jälkeen.






 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)