torstai 29. marraskuuta 2012

Musta on tullu joulupallohullu

Tänään oli pakko kaivaa pilkkihaalari varastosta, jotta pystyi edes ajattelemaan ajattelemista raksalla.
Samalla kun hain haalarin, kannoin joulukoristelaatikot sisään.
 
 
Onneksi mies teki illalla ruokaa, niin minä sain upottaa sormet koristelaatikoihin.
 
Ensimmäiseksi loihdin tämän
 
 
Hupsista vaan, eipä jäänyt montaa palloa joulukuuseen. Silloin iskikin hillitön himo ostaa lisää joulupalloja! Pakko saada lisää joulupalloja!
Kuusi tarvitsee palloja, vaasi tarvitsee palloja, minä tarvitsen palloja!
Tuo vaasi on muuten ostettu sillä Tampereen reissulla, kun vahingossa eksyin Ikeaan :)
 


Myöhemmin lisäsin maitotonkkaan vielä sydän kranssin.
 
Oksat on kerätty metsäretkeltä ja maalattu ihka omassa autotallissa. Tämä onkin ensimmäinen askartelupaskartelu joka on tallissa tehty.
 
 
 
Kyhäsin tallin "lattialle" pienen maalaamon, vaikkakin lattian virkaa toimittaa vielä hetken sora.
 Kun asetelma oli paikallaan, sai olkkarin kesäinen väritys lähteä.
 
Olkkari vielä kesähepeneissä.
Ja näin olkkari sujautettiin talviasuun.
 
Olkkari talviasussa.
 
Eteiseenkin ehdin vielä pienen asetelman väsätä.
 
 
Mä sitten niin rakastan asetelmia. Ennen joulua saattaakin käydä niin, että asetelmat vielä muuttuu, vaihtaa paikkaa ja muotoaan moneen kertaan, koska "asetelmailu" on vaan niin kivaa.
Ja voitteko kuvitella, minä vihasin ennen joulua :D
Onneksi olen viimein tullut järkiini.
 
Jokos muualla on joulua laitettu esille ja kuinka paljon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)