tiistai 18. joulukuuta 2012

Löytö ja läksiäislahja

Oltiin tilailemassa Starkilta laminaattia niin löysin mahtavan tapetin olohuoneeseen.

Intonature 24462

Kuvassa ei näy mutta, tuossa Intonaturessa on myös vähän kimalletta mukana.

Aluksihan olin haaveillut tästä Osborne&Littlen Ponti tapetista

 

Onhan se hieno, mutta näillä on yli puolet eroa hinnassa ja tapettia menee 4 rullaa.
Joten ei kauaa tarvinnut miettiä kun 4 rullaa Intonaturea oli kainalossa matkalla kohti KotiKolosta :)

Hain myös tänään kotiin Italiasta saapuneen läksiäislahjani, pitkään unelmoimani valaisin.
Kiitos Kymppi ja työkaverit!
 
Kartell:in Bourgie


Maltanko olla avaamatta sitä paketista ennen muuttoa?

2 kommenttia:

  1. Tää on ollu mun monen vuoden haaveilun ja kuolailun kohde:) On varmaan monen naisen (miksei miehenkin) :) rakkauden kohde <3 Mun Bourgie on vielä pysynyt laatikossa, siellä se majailee makkarissa mun sängyn vieressä. Kurkkaamassa oon kyllä välillä käynyt miten se voi.

    VastaaPoista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)