maanantai 28. lokakuuta 2013

Pieni lintu

Blogihiljaisuuden takana piilee taas yksi meille muuttanut pieni lintu.
Tämä on ehdottomasti rakkain niistä kaikista.

18. lokakuuta n. klo:16.05 radiosta soi Jesse Kaikurannan Vielä täällä

"Mutta ei ole mitään pelättävää
Vielä täällä vierelläs mä oon sua hylkää en
Mun pieni lintu vierelläs mä oon

Kai muistat miten silloinkin sua tuuditin ja lohdutin keskiyöllä hirviöiltä varjelin Mä vielä täällä käyn sua vielä suojelen...

ja sä aina mun lintuni oot"


Niin hän viimein saapui pieninie varpaineen ja sormineen <3

KotiKolonen täyttyi kukista, onnesta ja tuhinasta.


Kiitos vielä kerran kaikille muistaneille!

12 kommenttia:

  1. Sylin täydeltä onnea koko perheelle <3
    NYYTTI PEHMEÄ SYLIISI ANNETTIIN,
    SE VAUVALTA TUOKSUU, ON LÄMMIN NIIN.
    SE ITSEKIN VARMAAN TIETÄÄ SEN,
    ETT' SULATTAA JOKAISEN SYDÄMEN.
    HIUSTUPSUSTA PIENIIN VARPAISIIN
    SE ON IHANA, IHANA NIIN!

    VastaaPoista
  2. Voi kuinka ihanasti kirjoitettu ja kuvattu!! Raskaushormooneissani itken täällä :DDD
    Oikein paljon onnea pikkuprinsessasta koko perheelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täällä taas raskauden jälkeisissä hormooneissa tirahtaa kyynel jos toinenkin milloin mistäkin syystä, mutta kaikki ihanat runot on aika varmoja kyynelten tuojia :D

      Poista
  3. Voi ihanaa!!!! <3 <3 Onnea ihanaan kotikoloseenne koko perheelle! <3

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea pikkuisesta prinsessasta! Pia :-)

    VastaaPoista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)