perjantai 8. marraskuuta 2013

Perjantainen pannukakku

Uusi arki vaatii opettelua ja väistämättä oma aika ja harrastukset väistyvät hetkeksi, mutta nyt pienen pieni hetki omaa aikaa joten tulin näyttämään pienen pienen sisustus jutun KotiKoloselta.

Keittiön ruokailutilassa oleva kollaasi ennen.

Keittiön ruokailutilan kollaasi panukakun saapumisen jälkeen.



Nyt ei tarvitse enää etsiä pannukakun ohjetta kun sitä tekee, kumpikin meistä on nimittäin niin huono muistinen, ettei edelleenkään mene ulkomuistista vaikka pannaria meillä tehdäänkin aika usein.

Pannukakkumaista perjantain jatkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Ehdinkin jo odotella teidän kuulumisia :) Huippu hauska tuo pannari- resepti seinässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika on vain rientänyt ja päivät hurahtaa niin nopeaan, vielä vähän opettelua tähän uuteen rytmiin. Pannari resepti löytyi kaiken lisäksi omista kätköistä, olin unohtanut että minulla oli tuollainen tarra jemmassa:D

      Poista
    2. Aika on vain rientänyt ja päivät hurahtaa niin nopeaan, vielä vähän opettelua tähän uuteen rytmiin. Pannari resepti löytyi kaiken lisäksi omista kätköistä, olin unohtanut että minulla oli tuollainen tarra jemmassa:D

      Poista
    3. Aika on vain rientänyt ja päivät hurahtaa niin nopeaan, vielä vähän opettelua tähän uuteen rytmiin. Pannari resepti löytyi kaiken lisäksi omista kätköistä, olin unohtanut että minulla oli tuollainen tarra jemmassa:D

      Poista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)