keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Kevätsiivousta


Auringon paistellessa niin mukavasti monena päivänä peräkkäin on minuun iskenyt kevätsiivous vimma. Ei ikävä kyllä täällä kotona vaan blogissa. Olen pitkään surkutellut, kun pitäisi tehdä jotain ja kun ei oikein osaa.
Otin härkää sarvista ja ryhdyin klikkailemaan. Mitään kovin mullistavaa en vielä ole saanut aikaan mutta jotain kuitenkin. Älkää siis ihmetelkö jos blogin ilme tulevina päivinä seilaa suuntaan jos toiseenkin, minä se täällä vain opettelen näitä tietokone maailman asioita.
Katsotaan mitä saan aikaan :) 

Kuva lainattu täältä.

Yhtä asiaa haluaisin kuitenkin kysyä teiltä viisaammilta. Saako jotenkin kätevästi (ilman koodailua) välilehteen luotua suoran linkin? Niin että tuota minun StyleRoom välilehteä klikattaessa avautuisi suoraan KotiKolosen StyleRoom sivut? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Olen toki kerran onnistunut koodaamaan (kai sitä sillä nimellä kutsutaan) tuon päivämäärän ja postauksen ostsikon keskityksen, mutta jos se pitäisi tehdä uudestaan niin ei aavistustakaan miten siinä onnistuin. Löysin netistä hatarat ohjeet ja jotenkin tuurilla otsikot napsahti sinne minne pitikin. Sen koomin en ole Blogin koodiin uskaltanut koskea, sillä olen kerran kadottanut kaikki aikaansaannokseni kun "opettelin".

Nyt tämän tytön pää tyynyyn sillä mini tyttö herää hetkellä millä hyvänsä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)