lauantai 24. toukokuuta 2014

Pihalta iltaa!

Kaikkialla vihertää, kukkii ja tuoksuu.
Tontin reunoille puut ja pensaat on istutettu ja odottavat vain hieman katetta juurilleen. Luumupuut ovat avanneet silmunsa, pensasmustikat, potut, salaatit ja herneet on istutettu lootiinsa. Mikä ihmeellisintä salaatit ja herneet versoavat. Minun ei niin vihreällä peukalolla istutetut kasvit kasvaa!?




Jostain sitä vihreää näyttää olevan minun peukkuun tarttunut, katsotaan myöhemmin oliko vihreää tarpeeksi tuottamaan laatikoihin jotain naposteltavaa :)

Leppoisaa lauantaita kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hyvä Ninooooo! :) Mulla on istuttelut vielä edessä, postista odottelen perennalähetystä. Pelkään kyllä, että niille saattaa käydä vähän köpelösti. Aivan ihanissa maisemissa muuten asutte! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kristiina! Hyvä mä ja peukku ;) Ei anneta köpelön tulla kylään ollenkaan niin hyvä siitä tulee :) Maisemat on kyllä kieltämättä kauniit, muistan kuin eilisen kun ensimmäistä kertaa istuin terassillamme, aurinko paistoi ja kesä tuoksui, syvältä sydämestä kouraisi ja tiesin, että olen tullut kotiin <3 Pitäsikin jokus kuvailla hieman enemmän takapihan ja miksei lähitienoonkin maisemia.

    VastaaPoista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)