lauantai 21. kesäkuuta 2014

Älä tule paha pihvi, tule hyvä pihvi!

 Himppusen erilaiset juhannus terkkuset täältä meiltä päivää!
Jaksan aina ihmetellä miten, siis MITEN ihmeessä pystyn aina polttamaan kaiken pohjaan?
Eilen grillimestaroidessani, mielessäni hehkuttelin, kun tulee niin hyvät pihvit, niin hyvät pihvit.
Ajattelin, että yllätän miehen, onnistumalla kerrankin.
Suljin vielä hetkeksi grillin kannen, että pihvien toisetkin puolet saavat kauniin värin, nappasin oikein kuvankin, NIIIN hyvistä pihveistä.


Hienon värin ottivatkin! En ollut poissa grillitä kuin hetken, miten ihmeessä näin käy aina? 
Ei onnistunut juhannusyllätyspyllätys.


Onneksi jääkaapissa oli makkaraa, nälkä lähti, pihvit jäi. 
 Näin KotiKolosen Juhannus uutisten loppukevennykseksi kerrottakoon, että minusta piti tulla ravintolakokki, onneksi tajusin ajoissa, ettei se ollut mun pala kakkua.

6 kommenttia:

  1. Oijoi :-D No jos yhtään lohduttaa niin on meilläkin grillihommat munittu muutamankin kerran :-) Hyvää Juhannuksen jatkoa ja parempaa onnea seuraavalla kerralla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinne! Minun kokkaus ja etenkin leipomustaidot on jo yleinen vitsi, olen vain niin tohelo :) Sitkeä olen aina yrittämään ja yrittämään uudestaan...ehkä jonain päivänä saan loihdittua jotain joka ei ole mustaa :D

      Poista
  2. Hih! Mitä nyt vähän ylikypsää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, vähän vaan :D Jos jotain positiivista niin ei oo ainakaan medium, kun ei oo sellaset pihvit mun makuun.

      Poista
  3. Voi voi, monesti on meillä piffit väriä ottaneet ;) kerran joulukinkkukin oikein kunnolla, sattui olemaan mies paistopuuhissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme pihvejä kun tuollain värjääntyvät ;) Meillä on toistaiseksi kinkku säästynyt mustalta hunnulta...mutta mä en olekaan koskaan sen paistamiseen osallistunut :D

      Poista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)