tiistai 21. lokakuuta 2014

Mä sydän talli

Jokin aika sitten työn alla oleva projektini alkoi maistumaan puulta, jätin sen siltä erää kesken ja maalasin tallin seinään liitutaulun. Tässä yksi niistä tuhansistä syistä miksi rakastan autotallin nikkarointi nurkkaani.


Kaiken ei tarvitse olla tip top, asiat ja projektit saavat olla kesken, kunnes inspiraatio taas iskee.


Tallissa minun sieluni lepää, mieli tyhjenjee kaikesta arkisesta ja täytyy luovalla hulluudella.

Tämä on minun latauspisteeni ja minä rakastan sitä <3

Mikä sinut saa rentoutumaan ja unohtamaan arkisen aherruksen?

2 kommenttia:

  1. Tuo sun talli on kyllä aivan mahti paikka! Meiltä löytyy sieltä täältä mun keskeneräisiä projekteja eli aina on jossain nurkassa pieni "kaaos" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tosiaan on, pitkäaikainen haave joka viimein on totta! Tunnistan niin nuo "kaaos" nurkat aikaisemmista kodeista...tosin välillä niitä syntyy tännekin, vaikka onkin tuo talli.

      Poista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)