keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Poistuminen mukavuusalueelta-minä ja uudet hiukset

 En ole koskaan ollut mikään linssilude. En viihdy kameran edessä, vaikka olenkin jostain syystä joskus lupautunut entisen kouluni esitteeseen.
Tänään kuitenkin uusi tukka ja mukava kampaamo käynti sai niin hyvälle mielelle, että päätin asettua kameran eteen vaikken siitä kovin paljon pidäkään.



 Moi mä olen Nino ja hiukseni lyheni tänään ainakin neljä senttiä. Erityisesti pidän uudesta väristä. Olen nyt kolme kertaa käynyt samassa kampaamossa siskoni suosittelemana ja joka kerta olen ollut väriin tyytyväinen.Värjätty, mutta mielestäni melko luonnollisen näköinen.


Kampaajan jälkeen, matkalla parkkihalliin, nappasin mukaani jotain pientä ja mustaa tulevaa itsenäisyyspäivää varten. Pikaisen sovituksen jälkeen olen varma, että tästä tulee luotto pikkumustani.
Entinen alkoi jo rispaantua saumoista joten oli jo aikakin hankkia uusi. 


Erityisen tyytyväinen olin itsehillintääni koruja hypistellessäni, en ostanut mitään vaikka mieli teki. Vastahan luovuin kymmenistä koruista joita olin käyttänyt kerran tai kaksi. Jäljelle jääneistä lemppareista saa luvan löytyä jotain sopivaa tämän pariksi.



Jos oikein hurjaksi heittäydyn, saatan jopa vilauttaa teille miltä tämä lopulta ylläni näyttikään.

Onko teillä jo suunnitelmia itsenäisyyspäivää varten ja onko suunnitelmat aiheuttaneet kampaamo käyntejä tai muita ostoksia? :)

8 kommenttia:

  1. Tämä oli kyllä paras löytö aikoihin ja vaikka mekko on selästä avoin niin tämä peittää rintiskat ja se on harvinaista selästä avoimissa mekoissa. Ps. Näitä oli myös sinisenä :)

    VastaaPoista
  2. Ensiksikin KIVA nähdä sua :) Toiseksi hyvät on hiukset ja kaunis pikku-musta.....esitteleppä sekin vaan!
    Terkuin rva Lahoa rautaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja kiitos :) Ehkäpä sitten repäisen ja esittelen mekon!

      Poista
  3. Oi, kiva postaus! Kameran takaahan paljastuu oikea kaunokainen! :) Minä lähden viikonlopuksi siskon kanssa Rovaniemelle - luvassa jouluilua, jouluilua ja vielä kerran jouluilua! *<|:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 Tässähän ihan punastuu. Ihanaa viikonloppua teille, Rovaniemi on varmasti lumovan upea.

      Poista
  4. Hei Nino, mukava nähdä millainen tyyppi siellä hääräilee.
    Pikkumusta kaapissa on kyllä ehdoton joka tilanteen asu.
    Meillä itsenäisyyspäivä menee lasten synttäreiden (osa2) järjestämiseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Totta, ilman pikkumustaa ei pärjäisi. Oikein kivoja synttäreitä teille!

      Poista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)