tiistai 17. helmikuuta 2015

KotiKolonen osa-aikaeläkkeelle

Nyt on todettava, että Blogin on aika jäädä jonkinlaiselle eläkkeelle. Postaustahti on entisestään hidastunut kun olen viettänyt vapaa-aikani muissa puuhissa.


Jo aiemmin vihjasin, että olen suunnitellut tulevia isoja juhlia ja niin kuin osa ehkä jo arvasikin, juhlat ovat meidän häät. Häiden suunnittelun lisäksi olen hakenut töitä, minun tekisi mieli jo palata työelämään. En aio unohtaa blogia kokonaan ja suunnitelmissa on käydä välillä päivittelemässä kuulumisia kun sisustuksen saralla jotain kivaa tapahtuu. 
Olen iloinen jos pysytte edelleen matkassa mukana ja kiitos kaikille tähänastisesta yhteisestä taipaleesta <3

Kuulemisiin!
Nino

6 kommenttia:

  1. Tsemppiä työnhakuun ja tuleviin hääjärjestelyihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä tulevat tarpeeseen :)

      Poista
  2. Mukava kuulla, ettet kokonaan katoa! Toivotaan, että sellainen kiva työpaikka kolahtaa kohdalle ja nautihan hääjärjestelyistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä bloggailu on kuitenkin niin koukuttavaa, etten pysty tästä kokonaan luopumaan. Täytyy nyt vain hetkellisesti suunnata voimavarat toisaalle. Sitä todella toivon, että pääsisi tekemään jotain oikein mukavaa, mutta näinä aikoina ei oikein aina ole valinnanvaraa. Kiitos, ainakin toisaiseksi on ollut mahtavaaa suunnitella kaikkea kivaa :)

      Poista
  3. Toivottavasti postailet elämän rauhoituttua (eihän se kyllä koskaan rauhoitu :D ) taas, näitä sun juttuja on niin mukava lukea! Hyvää häiden valmistelua, onnekasta töiden hakua ja ihania häitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minä seurailen blogeja ja välillä tännekin päivittelen, varmasti vain tahti harvenee entisestään. Ja se on kyllä totta, ettei se elämä koskaan rauhoitu :D Kiitos Liisa, lämmitää sydäntä kuulla, että jutut on kelvanneet :) Kiitos ja kiitos, palataan <3

      Poista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)