tiistai 7. huhtikuuta 2015

Olohuoneen kevät

 Olohuoneessa kevät syntyy tänä vuonna hyvin pienillä lisäyksillä, muutamia uusia tekstiilejä sekä makuuhuoneesta ylimääräiseksi jääneitä tekstiilejä. Muutama viherkasvi ja tietysti aurinko!



Mä olen niin onnellinen kun mun täystuholainen on kasvanut jo niin isoksi, että antaa kukkien olla rauhassa. Saa taas nostaa vehkat tasoille korkeiden kaappien päältä. 


 Mainittakoon nyt sellainenkin vielä (kun näyttää näissä kuvissakin ärsyttävän), että olen läpensä kyllästynyt noiden mattojen hapsuihin ja siihen, että mattoja on kaksi eikä yhtä isoa. Olen ommellut, teipannut ja leikannut hapsuja, mutta mikään ei oikein toimi niin kuin haluaisin, aina ne vaan ilmestyvät ärsyttämään minua. Mitä erillisiin mattoihin tulee, luulin sen aluksi olevan kätevä juttu. Puistelun kannalta kyllä, minun perfektionisti silmäni kannalta ei. Haluaisin saman värisen suuren maton, mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty kun ei oikein tämä väri ole enää in. Meinasin tilata sairaan kalliin unelmieni maton silläkin uhalla, että kaikki muu kiva jää odottamaan myöhempää ajankohtaa, mutta ei mattoa enää valmisteta haluamassani värissä. 
Lopputulos: Nino, hankkisit uuden lempivärin! 

Kuinka kevät saapuu teille ja menikö pääsiäinen iloisissa merkeissä?



2 kommenttia:

  1. Täälläkin päivitetään kodin kevätilmettä hyvin pienillä lisäyksillä. :) Aurinko olisi se paras sisustuselementti, mutta ryökälettä ei ole oikein näkynyt! Me vietettiin suurin osa pääsiäisestä Tampereella. Odotin, että siellä olisi ollut jo keväisempää kuin meillä Iisalmessa, mutta yhtä pilvistä ja koleaa oli sielläkin.

    VastaaPoista
  2. Täällä on kyllä ihan mukavasti silloin tällöin aurinko näyttäytynyt, ei ehkä koko päivää mutta osan päivästä ainakin. Mekin käväistiin pikaisesti pääsiäisenä Tampereella ja tosi harmaata&viluista oli, silti ihan kiva reissu :)

    VastaaPoista

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)