torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesäisiä kuulumisia (KotiKoloselta)

Heippa kaikki! 

Sain viimein aikaiseksi tulla päivittämään kuulumisia blogiinkin. Nämä ei niinkään ole KotiKolosen kuulumisia vaan lähinnä minun. Kotona ei juurikaan ole tapahtunut mitään muutoksia (ainakaan minun toimesta, mies on kyllä ahkerasti nikkaroinut terassilla). Minä olen ollut totaalisen kiinni teatterilla.
Mitä siellä sitten ollaan puuhasteltu?
Yhtä teatterin historian suurinta projektia joka on vaatinut kymmenien ja vielä kymmenien teatterin ystävien ponnisteluja. 
Tänään näytelmä ja lähinnä näytelmän myötä tehty kalenteri on saanut suurta huomiota osakseen mediassa, olette ehkä jo lukeneetkin siitä?

tai 

Näytelmä saa ensi-iltansa lauantaina 4.7 ja voi kuulkaa kuinka minua jännittää. Kuvassa taustalla näkyvät auringonkukkatilkkutyöt on useiden ahkerien vapaaehtoisten kätösin valmistuneet ja itsekin olen työpanokseni niihin antanut. Olen myös heilunut kulisseissa jos minkäkin laista asiaa tehden.

Kuva (c) Hanna-Kaisa Hämäläinen 

Tällaista minulle kuuluu, elämääni ei juuri nyt mahdu teatterin lisäksi muuta kuin perhe, mutta kuulkaa ystävät, minä olen nyt siellä ihmeellisessä ihmemaassa jossa kaikki on mahdollista ja vain mielikuvitus rajana.<3 Tätä minä voisin tehdä vaikka ikuisesti.

Ihanaa ja lämmintä kesää, nyt kun helteet viimein näyttävät saapuneen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mielessä? Jotain sydämellä? Kerro ihmeessä mitä :)